söndag 9 oktober 2011

Ny vecka väntar

Ja, imorgon blir det måndag och en ny vecka. Ny vecka och nya möjligheter. Det är väl så man ska se det hela, eller hur? Ni känner väl så direkt klockradion ringer imorgon bitti så säg? Nja någon kanske, men tror de flesta känner som jag att en helg går alldeles för fort och att man gärna hade kunnat haft nån dag till på helgen. Det hade inte suttit fel. 




Är det såhär en vecka känns för er? För mig är det kanske inte så illa, men vissa saker känner man igen sig i. Det blir väl vad man gör det till, brukar ju de vise säga. Och lite sanning ligger det väl i det. Sen är det väl lite lättare att engagera sig vissa dagar än andra dagar. 




Men egentligen ska jag känna mig riktigt nöjd med denna helg, för vi har fått en hel del gjort. Det är alltid en skön tillfredsställande känsla. Vi höll på en hel del i trädgården som jag skrev om igår. Skönt att vara ute och jobba. 
På kvällen blev det god mat och två bra filmer. Mysigt!




Nu väntar en vecka med mycket pluggande för min del. Läser två kurser på Komvux, Naturkunskap A och B. Sen ska jag sätta tänderna i tre högskolekurser samtidigt nu, så jag känner mig en aning stressad och pressad, men det är bara att ta en dag i taget. Måste intala mig det verkligen, annars blir det för mycket helt enkelt.
Nästa helg bär det av till Örebro för att fira min brorson som fyller 15 år idag faktiskt. Tänk vad åren går fort. Otroligt. Vi kommer även fira min bonusdotter den dagen.
På fredagen blir det troligtvis ett tjejkalas där hon får bjuda sina tjejkompisar på party. 


Avslutar med en bra låt med en skön video där man kan få drömma sig bort med sol och bad lite.



Önskar er alla en riktigt skön och bra vecka!
Kramar till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar