torsdag 6 oktober 2011

Music saves my soul


Jag och musik goes together like a honey and a bee! Sorry för min svengelska där, men jag verkligen ÄLSKAR MUSIK! Det är nog nummer två eller tre på min lista för viktiga saker i mitt liv! Kan helt enkelt inte leva utan det! Precis som det står på bilden; "Music saves my soul", så känns det verkligen för mig. Har känt mig nere några dagar nu, men det behövdes bara att Nickelback släppte en ny singel så blev jag helt galen igen. 




Som vanligt skulle många av mina vänner säga. Ja så är det ju. Jag är crazy, jag erkänner. En känslomänniska utan dess like. Humöret går upp och ner, men just nu beror det nog en hel del på klimakteriet.
Men är jag nere så finns det verkligen EN sak, eller njaa, kanske två saker som kan höja mitt humör. Och det ena är då MUSIK! Och gärna på HÖG volym!
Nickelback är en av alla mina favoriter. Chad Kroeger är ju solisten i gruppen och han är så himla grym, så jag vet inte var jag ska ta vägen ibland. Hans röst, ojojojoj, den är så skön, hes och sexig så jag kan inte annat än att njuta. Åh jag skulle nästan kunna ge min högra arm för att få gå på en konsert med dem. Ni skulle nog kunna hitta mig längst fram då! 




Sen ser ju karln vääääääldigt trevlig ut, det gör ju inte saken sämre precis. Jag gillar oftast inte skägg, men han passar i det. 
Det som är kul med Nickelback är att de gör otroligt bra musik, men sen även suveräna videos, som jag tittar en hel del på. Den senaste singeln har det tyvärr inte kommit någon  ny video till, men här har ni låten iaf: 



Den går på repeat här hemma nu. Passar på när jag är själv också! 




För mig är det alltså lite som det står på bilden: "No music, no life!" Det hör ihop för mig på något vis. 




Lite tokigt kort inlägg, men jag bara skriver av mig som jag oftast gör.


Ha det så bra mina goa vänner!
Kram på er!

1 kommentar: