tisdag 5 april 2011

STOR dag imorgon!


Imorgon är det en STOR dag! Det är nämligen den här godingens födelsedag! Han fyller hela 44 år!! Hör och häpna! Ja det är svårt att tro, men så är fallet! Han har barnasinnet kvar och det är en av orsakerna till att jag älskar honom så mycket. Vi har otroligt roligt ihop. 
Visst har vi våra duster, och jag har delat med mig av våra upp- och nedgångar i bloggen och hur det höll på att gå åt skogen riktigt. Men vi tog oss igenom det också, och det känns otroligt skönt med facit i hand. För jag älskar verkligen den här knasbollen! Vi blir nog bara starkare och starkare till slut. Vi slipas och formas tillsammans fortfarande. Det är en del av hela grejen med att ha ett förhållande tror jag. Att man aldrig står stilla, utan utvecklas och slipas tillsammans.




Vi firar nog bara lite grann imorgon, för sen så blir det stora firandet i helgen när vi åker iväg på en hotellweekend. För det var det som Tomas önskade sig i present. Så då ska han få det. För det är han verkligen värd. Det har varit en tuff vinter!


Ska jag avslöja vad jag föll för hos Tomas? Hans otroligt vackra fina bruna ögon. Det var dem som fick mig på fall faktiskt. Jag har alltid pratat om att jag ville ha en kille med brunt hår och bruna ögon. Och se.....!! 
Sen föll jag såklart för fler saker än så. Hans humor, hans leende, hans omtänksamhet och framför allt att han ger så mycket kärlek!


Så jag vill säga ett STORT GRATTIS i förskott till dig min goding! Jag är glad att vi kommit såhär långt och att jag får finnas vid din sida. Vi ska fixa det här! Du är värd så oerhört mycket, men nu hoppas jag att du ska bli glad för helgen som vi har framför oss! Vi ska bara njuta av god mat, dryck, bad, och framför allt VARANDRA!!
Jag älskar dig Hans Tomas Söderbergh!




(P.S Vill ni hjälpa mig att övertala honom att skaffa linser så jag ser hans vackra bruna ögon ännu bättre? Snälla!! D.S)


Puss och kram till dig min älskling!


Till er andra, som har orkat läsa allt detta...... 
Ha det så bra! Var rädda om varandra! Kram!!


1 kommentar:

  1. ja vilken kille! Men är en fantastisk människa om man är född 6 april.
    Mvh hon som blir 29 imorgon =)

    SvaraRadera