fredag 1 april 2011

April, april din dumma sill....

1 april, och idag är det tillåtet att luras...hehe! Jag sitter och funderar för fullt.....vad ska jag kunna hitta på tro? Förra året blev jag rejält lurad av min bonusdotter och sambo. Jag var på väg till jobbet när hon ringer och säger att pappa har försovit sig. Jag går såklart på det och säger att hon måste skynda sig in och väcka pappa. Hrmpf....jag är alldeles för lättlurad. Jag är övertygad om att bonusdottern går och funderar på ett nytt aprilskämt, och säkerligen min sambo också.
Så skönt att helgen äntligen är här! Igår kväll kunde jag inte hålla mig vaken, somnade efter nån kvart, tjugo minuter när vi låg och kollade på tv, sambon ligger och puttar på mig som vanligt, och jag vaknar till och sen somnar jag om igen. Det ska bli skönt att få lite sovmorgon i helgen. Kan ev. bli lite shopping också. Det sitter aldrig fel.

Önskar er alla en trevlig och skön helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar