onsdag 2 mars 2011

Härligt med sol!



Idag skiner solen från en blå himmel. Helt underbart! Jag har en jobbig huvudvärk idag men jag hoppas den ska ge med sig. Har precis tagit mig en kaffepaus.

Det har hänt en del sen jag skrev senast. Jag är nu färdig med den första kursen och har lyckats få VG på 3/5 delmoment och då får man VG på hela kursen. Det trodde jag verkligen inte i början, så jag är supernöjd och glad för det. Har nu börjat en ny kurs som heter "eTjänster - perspektiv och utvärdering". Den verkar väldigt intressant och jag ser fram emot att lära mig mer.

Igår kväll skulle min bonusdotter iväg på ridning igen. Men de kom hem ganska snabbt igen tyvärr för hon hade blivit trampad av en häst på foten. Till slut fick Tomas åka iväg med henne till akuten för det blev inte bättre. De kom hem vid 21-tiden igår kväll och då var det bättre som tur är. Det var inget brutet och det var ju oerhört skönt.

Tomas och jag är riktigt engagerade i att sälja undan mycket saker och kläder på Tradera nu. Det är så himla skoj att se folk lägga bud på våra grejer och få en liten slant här och där.

Nej nu får jag gå tillbaka till rummet och fortsätta plugga!

Önskar er alla en skön Lill-lördag!

Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Hej vännen! Jag håller med dej att det är så härligt nu när solen skiner. Tråkigt att din dotter gjorde illa sej. Hästar kan vara lite oberäkneliga ibland. Jag hoppas att hon inte har blivit rädd nu. Men det brukar gå över.
    Jag ska gå in och kolla på tradera igen.
    Kramisar <3

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Ja det är tråkigt när det händer, men hon älskar hästar så, så jag tror nog att hon vill dit igen, hon har blivit trampad på fötterna förut och tagit sig dit igen, så jag håller tummarna för att hon vill dit igen.
    Kul att du kollar in vårt Tradera....!!
    Ha det så bra! Kram!

    SvaraRadera