fredag 18 februari 2011

Morgonmys



Ja så här mysigt hade våra två katter det imorse. De sitter ofta i kontorsfönstret och tittar ut och spanar på allt som rör sig. Det är lite mysigt när jag går upp på morgonen och de sitter där. Jag går upp först av alla och då är det lite skönt med sällskap. Tussan kan följa med in i badrummet ibland och sitta och titta på när jag sminkar mig.

De har varit extra gosiga nu några kvällar. Missan kommer och vill bli klappad när jag lagt mig. Och efter ett tag kommer även Tussan och lägger sig på mitt bröst och spinner. Det är avslappning det.

Nej nu får jag återvända till min tenta.

Önskar er en riktigt skön fredag!

Kram!

2 kommentarer:

  1. Lycka till!!!
    Och ha en riktigt skön helg sen, som du förtjänar!!!
    Kram <3

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Himla kul att ses en sväng idag! Det är alltid roligt att träffa dem man liksom "känner" genom olika bloggar i verkligheten. Det ger liksom en extra dimension. Jag är ju inte så duktig på att kommentera här alltid, men läser gör jag ju oftast varje dag. Ha det bra och lycka till med ditt pluggande. Ni såg så flitiga ut allihopa när vi gick hem för dagen. //Katwinkle

    SvaraRadera