torsdag 17 februari 2011

Fastnat



Varför är det så lätt att fastna när man ska skriva? Känner att jag inte får till några bra argument och reflektioner. Blir frustrerad. Jag antar att jag sov för dåligt inatt och att jag därför är ganska seg i huvudet. Inte hjälpte kaffet så mycket heller tyvärr......

När den här examinationen är klar så är det bara en vecka kvar på kursen. Ja den första kursen. Sen har jag tre stycken kvar.

Skönt att det är fredag imorgon! Jag älskar den känslan när man kommer hem efter en lång, jobbig vecka och man vet att det är fredagskväll och helg. Underbart!

Ha en skön torsdag!

Kramar till er alla!

3 kommentarer:

  1. Ta en paus Ann-Sofie och gör något helt annat; t ex en kort prommis; då blir huvudet som nytt!
    Kram!!

    SvaraRadera
  2. Skickar lite energi bruttan ; ) kramis

    SvaraRadera
  3. Kram vännen..,skickar lite xtra energi och hoppas det går vägen....Imorrn drar vi..tror du jag längtar då.....YEEEES..*S*
    Ha nu en riktig skön helg med lets dance och mello på lördag.....kramisar från oss en bit bort../Lottis

    SvaraRadera