tisdag 8 februari 2011

Here we go again



Ja så här såg det ut utanför vårt sovrumsfönster när jag drog upp persiennerna. Jag trodde knappt att det var sant. Jag vill inte ha mera snö nu. Jag längtar så otroligt efter våren.

Jag känner mig lite piggare idag men har lite ont i halsen fortfarande. Älsklingen är fortfarande hemma och är sjuk. Vi får se om vi behöver kolla om det kan vara streptokocker vi har. Det börjar bli rejält drygt nu.

Tur att jag kan plugga hemma iaf. Jag lämnade in den andra examinationen igår kväll. Så nu väntar jag nervöst på omdömet. På detta kan jag bara få godkänt eller underkänt. Och det här var väldigt tekniskt och svårt för mig. Så jag vet inte hur det ska gå. Man skulle "bygga ihop" en dator bl.a. Något jag aldrig funderat på förut. Och det är inte riktigt detta jag vill jobba med sen, men det är bra att ha lite grundläggande kunskaper om hur en dator är uppbyggd och vilka delar den består av.

Nu ska jag fortsätta med delmoment 3. Vi ska göra en hemsida bl.a. Det verkar roligt. Får se om jag fixar det.

Hoppas ni får en bra tisdag.

Kram på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar