torsdag 10 februari 2011

Lite hit och dit



Idag har det blivit lite hit och dit. Först så drog vi iväg till vårdcentralen, för Tomas blir inte bättre. Han fick ta halsprov. Men som tur var så var det inte streptokocker utan ett virus. Så han får skölja med nåt munvatten och bara vänta ut det. Drygt för honom. Så sen drog vi iväg till apoteket och sen till affären för det hade börjat bli lite tömt i kylskåpet. Nu har vi käkat lite och sen blev det en skön kaffepaus efter det.

Jag blev godkänd på examination nr 2. Känns så himla skönt, för det var riktigt svårt. Så jag har börjat på delmoment 3. Jag ska göra en egen hemsida så jag har varit hemma och plugga nu. Programmet jag behöver för det ska laddas ner till datorn och det får jag inte göra på Samarkand. Denna del verkar roligare.

Köpte en tidning med mig hem, tänkte läsa lite om September. Både jag och Tomas gillar henne. En superduktig artist med en skön röst och många bra låtar. Hon ska snart släppa en ny skiva och av smakproven att döma verkar det bli en himla bra skiva.

Hoppas ni mår bra.

Många kramar till er!

3 kommentarer:

  1. Låter superkul att göra en hemsida. Spännande!
    Lycka till! :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack Linda! Ja det verkar skitskoj! Får hoppas jag fixar det. Ha det så bra vännen! Kraaaam!

    SvaraRadera
  3. Hoppas han kryar på sig...är väl samma stefan går o dras med..envist...=(( trist...
    Kul med hemsida...du kommer blir web proffs snart juh..=))...skojsigt..
    kram på er <3 Lottis

    SvaraRadera