tisdag 18 januari 2011

Hey Mr Postman


Jag väntar på brevbäraren. Jag vill att han ska komma med ett speciellt kuvert adresserat till mig. Från Högskolan Dalarna. Jag väntar nämligen på att få en inloggning så jag kan komma åt all information till de kurser jag ska gå. Så jag kommer in i och kan sätta igång med allt. Lite pirrigt, men spännande. Så jag ska alltså bli en student igen. Tänka sig, vid 39 års ålder. Om några timmar är han nog här brevbäraren, jag sitter och kikar ut genom fönstret. 



Annars vet jag inte om det händer så mycket här idag. Jag känner mig hängig och har ont i halsen. Det började egentligen med förkylning redan i lördags kväll. Sen var det borta till morgonen efter. Igår kväll fick jag rethosta och idag är jag hes och har ont i halsen. Antingen får det bryta ut ordentligt eller så försvinna helt. Det här är bara drygt. 


Idag blir det ett kort inlägg, hoppas ni har överseende med det.
Återkommer med mer imorgon förhoppningsvis.
Hoppas ni mår bra!


Jag vill önska er alla en riktigt bra dag!
Var rädda om varandra!
Kram!


2 kommentarer:

  1. Åhhh, vilken lycka! Kan känna den pirriga spänningen i din kropp ända hit!!! Lite avis är jag faktiskt ;) Vill också hitta på nåt! Måste ta mig i kragen!!!
    Ha en bra dag och hoppas du mår bättre snart!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Linda: Jaaa det är rejält pirrigt, men på nåt bra sätt. Jag behöver nåt att sätta tänderna i. Måste ju få nån stimulans, annars lägger väl min hjärna av känns det som. Jaa man får ta sig i kragen ibland, du får oxå sätta igång och plugga så kan vi pusha varandra! Tack vännen! Kram!

    SvaraRadera