onsdag 22 december 2010

God Jul till er alla



Hur har ni det i allt julstök? Jag börjar bli hyfsat färdig med allt. Det som återstår imorgon är att handla och städa. Idag har jag stått och rullat och stekt 2 kg köttbullar. Det gick riktigt bra och jag uppgraderade receptet lite grann. Så det blev nog de godaste köttbullar som jag nånsin har gjort, måste jag nog få säga. 




Jag kommer inte uppdatera min blogg nu under julhelgen.
Jag kommer inte vara hemma så mycket och sen vill jag prioritera tiden med familjen. Nu när alla får vara hemma och mysa och njuta av julefriden!




Jag är väldigt glad över alla ni som läser min lilla blogg. Kul att ni kommenterar och tycker till. Jag har förresten gjort så att alla kan kommentera nu, du måste inte ha ett Google konto. Fritt fram för alla att kommentera alltså!


Jag har haft min blogg i några månader nu och har märkt att jag uppskattar verkligen att uttrycka mig i skrift och att det är skönt att skriva av sig om allt som snurrar runt mig. 
Ett bra sätt att bearbeta allt och få ner sina tankar på pränt. Roligt att kunna gå tillbaka nån gång och läsa vad man skrivit.


Nu hoppas jag att ni alla får tid tillsammans med de ni älskar och bryr er om och att ni även får tid för avslappning och vila. Och att ni får äta och dricka gott och mysa med familjen. Jag vill önska alla mina goa läsare en riktigt God Jul!! På återseende!




God Jul!
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar