onsdag 15 december 2010

En lugn dag


Idag känner jag mig lite såhär. Snorig och hängig och vill nog mest stanna i sängen. Ska faktiskt krypa tillbaka till sängen snart. Är visserligen något bättre, men har fortfarande ont i halsen och är snorig. Så jag ska ta med mig nya Cosmopolitan som kom igår och läsa den i sängen tänkte jag. 




Några tidningar, TV-program och vila är nog mina aktiviteter idag! Vill bli frisk så fort som möjligt. Känner lite panik över att jag inte kan träna nu. Vill verkligen få ett bättre viktresultat på söndag. Och är lite rädd för att det inte blir så. Min "roliga vecka" är igång i alla fall. Men det tar några dagar innan det uppsvullna försvinner för mig. 



Så nu blir det till att dricka varmt thé, ta mina Fishermans och stanna under duntäcket. 
Hoppas alla ni goa omtänksamma vänner mår bra!


Ikväll är det äntligen dags för Bönderna igen. Det ser jag fram emot. Det har väl dragit ihop sig till val för bönderna. Spännande, vilka ska de välja tro? 


Ha en fantastisk onsdag alla mina goa läsare!
Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar