onsdag 9 november 2011

De bruna ögonen



De där bruna ögonen...
De föll jag för, för sisådär 6 år sen och vissa dagar är det som om jag faller igen.
Speciellt idag när han med de bruna ögonen är så där extra gullig och omtänksam som han faktiskt kan vara emellanåt. Då tittar jag in i hans bruna ögon och ser hur de underbara ögonen tittar på mig tillbaka och de ler och hela hans ansikte ler.
Det är kärlek, lycka och värme på en och samma gång!

Precis vad jag behöver som mest nu, det har varit några hemskt jobbiga veckor ett tag nu och han med de bruna ögonen har varit ett underbart stöd för mig under den tiden. Tack så oerhört mycket för det, hoppas du sett och vet hur mycket jag uppskattat det!
Efter ännu en tuff dag så kan jag känna hur jag längtar efter att få krypa intill dig och känna dina armar om mig och sen somnar jag tryggt och gott.


Jag älskar dig Tomas Söderbergh!
Puss och kram på dig!
Din Annso!

1 kommentar: