onsdag 1 juni 2011

Home alone....



Inatt så åker min goding iväg till Turkiet och Istanbul, så jag blir helt ensam hemma fram till söndag kväll då bonusdottern kommer. Tomas kommer inte hem förrän natten mellan söndag/måndag. Jag klarar absolut att vara ensam hemma, är inte rädd av mig så. Men däremot så är Tomas och jag väldigt mycket tillsammans. Vi gör mycket saker tillsammans, vi är nog lite vana vid att den andre alltid finns där.


Men jag unnar honom verkligen att åka utomlands och ha skoj med hans crazy arbetskamrater. Det är ett skitkul gäng och deras resor brukar alltid vara kanonbra. Men nu är ju inte Peter Lindholm med och håller koll på min Tomas, vi får hoppas det går bra ändå...haha. Jag tror nog mest att Tomas är besviken att han inte får leka med Peters nya Samsung Galaxy S2. 






Hör ni ett skrik ifrån Morgårn under dessa dagar så är det troligtvis från mig, så ni får hålla koll på mig....hehe.


Nej skämt åsido, ha det nu så kul alla Loxingar och speciellt min älskling Tomas.
Var rädd om dig och ha det så skoj!
Jag älskar dig Tomas! 




3 kommentarer:

  1. Jag kommer sakna dig också!
    Jag älskar dig!

    SvaraRadera
  2. Ja, synd att jag inte riktigt var i form att följa med. Jag hade sett fram emot att ligga på sängen bredvid Tomas på hotellrummet och flippra ikapp med honom på Samsung-skärmen. Och kanske att se någon glimt av Istanbul...

    SvaraRadera
  3. Hihi Peter du är ju för rolig du...men du gör absolut det bästa, ta det lugnt och sen får du nog en hel del filmer att sätta ihop...inte med samma kvalitet som dina, men alltid något...då får du se Istanbul med deras ögon..kan bli spännande...eller inte...hehe....Krya på dig Peter!

    SvaraRadera