måndag 30 maj 2011

Music keeps me going....


Har jag en mindre bra dag så blir jag oftast på bättre humör om man slår på lite bra skön musik. Gärna på ganska hög volym och mycket bas. Det gillar jag! Det är en riktig humörhöjare! Känner mig väl egentligen ganska glad idag, inget större fel på humöret idag, förutom att jag är ganska trött, men musik får mig alltid på gott humör som jag skrivit om tidigare i bloggen. Såg ett skönt klipp med Danny Saucedo från hans turnépremiär på Grönan lite tidigare ikväll. 




Han är en riktigt duktig sångare, dansare och entertainer! 
Det finns många unga duktiga artister i Sverige och även en hel del duktiga låtskrivare.
Sverige är stora på musikexport. 




Min vardag består just nu mycket av att sitta tentavakt och att klara av mina egna studier.
Håller på och bygger hemsidor i Notepad++ och det är inte lätt, men jag är ju nybörjare. Den nästa sista delkursen började jag i dag och den handlar om CSS, det rör sig om stilmallar man kan använda sig av som webbdesigner. Det gör arbetet lättare, har man t.ex gjort en hemsida åt ett företag med flera sidor, och de ska byta ut sin logo t.ex. så behöver man bara ändra stilmallarna, det gör arbetet smidigare och det går fortare. 



Nu är jag ganska seg så nu blir det sängen och tvn! "The Good Wife"! En av favvisarna på tvn just nu!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar