onsdag 2 februari 2011

Mitt i veckan



Onsdag... Ja tänk att det är mitten av veckan redan. Skönt att det går fort. Längtar efter helgen då man kan få sova ut. Är väldigt trött nu men det är intensiva studier nu och delmoment 2 visade sig innehålla ganska komplicerade saker. Men det är bara att bita ihop.

Igår kväll skickade jag in det första skriftliga arbetet. Nu väntar jag nervöst på omdömet. Varje gång det plingar till och det har kommit ett mail så blir jag ganska pirrig. Jag håller tummarna för att det ska gå vägen.

Idag sitter jag och lyssnar på föreläsningar. Intressant men samtidigt oerhört svårt. Nej nu är kaffepausen slut och jag får dra mig tillbaka till studierna.

Ha en bra lilllördag!

Kram på er!

3 kommentarer:

  1. Goooood Luck!!!! =)

    SvaraRadera
  2. Tack Nina! Det kan behövas! :-) Ha det så bra. Kram.

    SvaraRadera
  3. Lycka till..spännande.,,,Ha en din dag vännen...stor mjuk Kraaaam <3

    SvaraRadera