onsdag 16 februari 2011

Lill-lördag

Tänk att det redan är onsdag. Dagarna går ganska fort ändå. Kan bero på att jag har fullt upp på dagarna med mina studier. Intensivt men roligt.
Såhär ser utsikten ut där jag sitter och tar min fika. Ingen direkt sol idag precis. Lite grått och trist, och flaggorna vajar för fullt där ute. Lite snö faller också. Vi får nog vänta på våren väldigt länge tyvärr.
Idag sitter jag helt ensam i rummet här på Samarkand. Det går bra men det är lite roligare med sällskap. Vissa dagar i veckan har jag sällskap av tre st tjejer som läser Förskolelyftet. Det är lite roligare då.
Men jag sätter på radion och pluggar på så gott det går.
Nu är kaffet uppdrucket så nu får jag gå tillbaka till rummet. Lägger in en bild så ni ser hur det ser ut.
Ha en bra Lill-lördag!
Kram på er!

1 kommentar: