tisdag 15 februari 2011

Läser, läser och läser....


Idag hade detta kunnat vara jag, för idag har jag läst en hel del. Jag är inne på det fjärde delmomentet nu och nu handlar det mycket om eTjänster. Så idag har jag läst ett betänkande från e-delegationen. Det var lite tungt att läsa, en hel del upprepningar och paragrafer. 
Så nu är man lite slut i huvudet, men samtidigt är det intressant. Det är ett ämne som jag tror på, det här med e-legitimation t.ex. anser jag är ett väldigt bra påfund. Att kunna utföra viktiga saker hemma vid sin dator är smidigt, enkelt och jag styr själv. Håller på och skriver en inlämningsuppgift på det här som jag hoppas få in imorgon. För sen ska jag skriva en uppgift till innan veckan är slut. Och det vet jag inte än vad det handlar om. Kan bli spännande.....


Just nu rör det sig mycket om mitt studerande i huvudet, kanske ganska naturligt såhär in på fjärde veckan. Känns som om jag studerat längre än det, men det är bara fjärde veckan som jag är inne på. Det är ovant men det går bra. 


Nu ska jag snart börja fixa iordning mig för kvällen, det blir ofta tidiga kvällar för jag är väldigt trött när kvällen kommer. 
Avslutar med en låt som jag tycker är kanonbra men som tyvärr åkte ur Melodifestivalen i år. Men den kan säkerligen bli en riktig radioplåga.



Önskar er en riktig skön tisdagskväll!
Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar