fredag 4 februari 2011

Fofroredodagog



Så är den då äntligen här: Fredagen! För er som undrar över rubriken så är det fredag på sjörövarspråk. Igår kväll och imorse så pratade vi sjörövarspråket hemma. Det är lite kul faktiskt. Inte för ofta bara.

Mera plugg blir det idag. Jag fick omdöme på min första examination igår. Jag fick G och det är jag hyfsat nöjd med. Jag hade hoppats på VG, men det blev inte så nu. Och när jag tänker efter så är jag egentligen glad att jag slapp göra om det. Det är ett helt nytt område jag ger mig in på, så det var bra att jag blev godkänd.

Idag ser min utsikt ut såhär. Inget roligt med snö nu. Jag vill verkligen inte ha nån mer snö. Vill ha VÅR!!

Jag längtar hem så jag kan få äta smaskiga tacos och sen kolla på Let's Dance ikväll. Det är skönt fredagsmys det.

Ha en underbar fredag!

Kramar till er alla!

4 kommentarer:

  1. Hej grattis till att du fick godkänt men visst i bland vill man ha mer!!!Men huvudsaken man blir godkänd och kan gå vidare!!!
    Förstår det snurrar i huvudet på dig nu med alla nya saker du lärt dig!!!Men du har sån brinnande glöd och målmedveten så kommer du klara detta!!!Står kram till dig!!!

    Hoppas ni får en underbar helg kram va rädda om er!!<3

    SvaraRadera
  2. Tack Ewa! Vad gullig du är! Ja jag är sån att jag har väldigt höga krav på mig i allt jag gör. Och jag måste släppa en del, det är inte bra för mig. Det räcker att vara godkänd. Just nu är det ganska tuffa delmoment på den här kursen så jag får vara glad om jag kan ta mig igenom kursen och bli godkänd.
    Hoppas ni mår bra! Kram till er!

    SvaraRadera
  3. Grattis gumman....bra början...Kul att du trivs...Förstår att det är mkt att ta in på en gång..tycker du är såå modig som tagit detta stora steg...kanonbra gjort av dig...lycka till nu...och ha en mysig tacos mysar kväll...kraaam från oss en bit bort..../Lotta

    SvaraRadera