måndag 31 januari 2011

Lätt att bränna pengar



Jag var till tandläkaren imorse. Eller rättare sagt tandhygenisten. Det visade sig vara ett effektivt sätt att bränna pengar på. Inga hål som tur var men jag har rotfyllt en tand för ett tag sedan som det har blivit som små fickor runtom. Och det gör ont när mat fastnar där. Hon ska skicka hem kostnadsförslag på vad man kan göra åt det. Jag kan se tusenlapparna  flyga iväg.

Nu är jag i alla fall tillbaka på Samarkand och plugget. Jag fortsätter med mitt skrivande och känner mig lite nervös för att jag till slut måste lämna in det. Så svårt att veta deras kriterier på ett bra arbete. Tog mig en kaffepaus för att rensa huvudet lite. Men det går framåt i alla fall.

Vägningen gick som förväntat uruselt. Jag har gått upp +1,3 kg. Jag har inte tränat på två veckor eftersom jag åkte på en envis förkylning. Men nu är jag frisk igen så nu får jag verkligen sätta igång med träningen igen. Kom igen nu Ann-Sofie, nu kör vi!!!

Önskar er en härlig måndag.

Kram på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar